pondělí 3. března 2014

Brněnský Lunapark aneb Divadlo ke kávě: NaMikrofon - piccolo


Tak nám začal divadelní festival Lunapark aneb divadlo ke kávě. Nebudu vás zatěžovat obden dlouhými recenzemi. Těšit (přežít) se můžete na kratičké resumé téměř každého kavárenského večera.


Bohužel jsme se stand-up comedy začali poněkud rozpačitě. Trio NaMikrofon – piccolo bylo dostatečně vtipné, v tom to nebylo. Problém byl v publiku. Když totiž přijdete na divadelní festival čeká vás opravdu všelico. Mně dnes večer přišlo, že lidi nebyli s těmito třemi chlapci na stejné vlně. Stand-up chce lidi naladěné spontánně. Dneska večer jsem měla spíše pocit: jsem tady, tak mě bav!  a to nefunguje. Ale, podle mě stojí za to, abyste je viděli. Trochu mi připadají jako pokračovatelé divadel malých forem, která dokázala udělat komedii i z jízdního řádu. Pokud máte rádi stand-up určitě navštivte další dva večery, které NaMikrofon  v rámci Lunaparku chystají. Konkrétně 31.3. 2014 (veselá Vačice) a 5. 4. 2014 (Kabinet Múz). 

Žádné komentáře:

Okomentovat