čtvrtek 6. března 2014

Brněnský Lunapark aneb Divadlo ke kávě: Divadlo útulek 123: Útulek 124 "OKNEMŽIKU"


Divadlo může někdy pomáhat. Třeba ve formě dramaterapie  v dětských domovech a blázincích a tak. Mám podezření, že včera jsem byla jedné takové svědkem. Bohužel, nikdo to dopředu neavizoval. Kdybych neznala hlavní organizátorku, která mi to potom vysvětlila, vůbec bych to nevěděla. Naštěstí mi bylo osvětleno, proč jsem musela hodinu sledovat asi patnáct lidí, které jsem podezřívala z účinků LSD. Z tohoto důvodu neopíšu žádnou ze svých rozhořčených citací v poznámkovém deníčku. Jenom vás upozorňuju, že Divadlo Útulek 123 není pro slabé povahy. V den reprízy a to 10. 4. 2014 (Café do vany) se proto připravte spíše na psychiatrickou exkurzi, než na divadelní zážitek.

Žádné komentáře:

Okomentovat